Carnaval a l’aula de música!

El Carnaval va arribar a l’aula de música de la mà de Camile Saint-Saens i el seu Carnaval dels animals, on l’alumnat de 1r va haver d’escoltar i endevinar els instruments que el compositor va fer servir per  representar cada animal del seu Carnaval. Després van imitar el moviment i van relacionar les característiques musicals de la peça amb com és l’animal.

Els més petits de l’escola van fer instruments, maraques i castanyoles, tot amb elements reciclats que van quedar genials!

També vam ballar al ritme del Carnestoltes i van acompanyar la cançó La vida és un Carnaval, de Celia Cruz, amb diferents instruments de percussió, tot fent l’honor al rei  de passar-ho d’allò més bé fent el que ens demanava, gresca i xerinola a tota hora!