Carnaval i pregó de 6è

Share

Hola famílies!! 👋👋

Ja és aquí, ja ha arribat,

la reina Carnestoltes aquí amb tots nosaltres està!! ✨🎉🎊

I aquí podeu veure la gran festa que es va “muntar” i el pregó que vam crear.

Vam haver-hi moooolts i mooolts nervis!! Però que bé que ens ho vam passar i amb disfressa tot va encarrilat!!

Cliqueu sobre la foto i gaudiu (fotos, vídeos… tenim de tot)

Gràcies Reina Carnestoltes per fer-ho taaaan fàcil!!

A continuació, també trobareu les fotos de l’exposició del conte en castellano de Hans Christian Andersen!!

Una sessió d’Ed. Física amb 6è

Share

Hola famílies!! 👋😉
Bon any a tots/es!! 🍇

Ha començat nou trimestre  i ja tenim nova sessió 📸 fotogràfica del grup de 6è😉 .
Aquesta vegada són fotos fent Ed. Física jugant a Kho-Kho (joc molt divertit), encerta el con i el joc de les 10 passades.
Aquesta vegada he intentat fer “menys” fotos!!Gràcies a tots i totes per tot!!  💪
📎  Fotos

Bones festes!!

Share

Hola famílies!! 👋🏻👋🏻

Ja ha arribat el final del 1r trimestre. Sniiifff, sniiiffff!!  😢😢

Un any màgic 😍 per  tot l’alumnat de 6è. Gaudint  cada minut i aprofitant cada segon perquè és un any molt especial per  tots nosaltres.

Aquest últim mes ha estat molt intens, hem fet de tot i us hem ocultat moltes coses…. Ara ja les podem explicar!!

Passeu i mireu!!

BONES  FESTES!!! ⛄❄

Ens tornem a veure al 10 de gener!!

(Link sobre la foto)

Stop Motion a 3r

Share

La tècnica del Stop Motion és una tècnica d’animació que consisteix en aparentar moviment en objectes estàtics a través d’una sèrie d’imatges fixes successives. És a dir; a través de fotos, aconseguim que un objecte o objectes, aparentin moviment.
Aquesta és la tècnica que els nens i nenes de 3r han utilitzat a les classes d’Educació Visual durant aquest 1r trimestre.

Primer vam pensar en una petita història, després ens vam centrar en plasmar-la en un storyboard per ordenar les nostres idees.

– Qui portarà els personatges? Hem de crear-ne algún? Ens vam plantejar.

Més tard ens va tocar crear el paisatge de la nostra història i… va arribar el dia de fer el Stop Motion! Quins nervis! Tots els nens/es estaven desitjant que arribés el dia!

Un cop fetes les fotos (més de 100!) ja només ens quedava l’últim pas. Editar-lo.

Li vam posar un títol, una música de fons, veus, so d’ambient i… Per fi! HEM ACABAT ELS NOSTRES STOP MOTIONS!
Aquí teniu la primera remesa de vídeos!
Nois/es, el vostre esforç ha valgut la pena. Han quedat molt macos!

Si us han agradat, feu un comentari i els llegirem a classe!

Verde Gris Amarillo Foto Álbum de Recortes Tarjeta (paisaje) de Noemí Ruiz

Primer comença l’hort!!!

Share

Els nens i nenes de primer hem començat a treballar l’hort de l’escola. Els dilluns a la tarda, mentre un grup fa activitats de robòtica, l’altre meitat de la classe, de manera alternativa, baixa a l’espai de darrera de l’edifici de parvulari on tenim els parterres destinats al cultiu de verdures i hortalisses.

Sota les indicacions del senyor Amalio, avi de dos alumnes de l’escola, anem coneixent tot el que suposa cultivar un hort. De moment hem netejat la terra d’herbes i hem començat a plantar algunes llavors: faves i pèsols. Com que aquests darrers dies ha plogut les faves ja han començat a sortir de la terra. És molt emocionant!!!

Kahoot amb determinants!!

Share

Hola famílies!!

Què tal esteu?

Nosaltres aquesta setmana no hem parat.

Hem continuat experimentant amb globus, bolígrafs, paperets i qualsevol material que trobàvem per veure què passava.

Aquesta setmana hi ha fotos moooolt gracioses!! I zaaaaas… una càmera ha enregistrat aquests moments!!

També estem molt capficats amb els determinants i els pronoms i que millor manera que practicar tot això fent un joc… Hem fet un concurs i hem posat a prova els nostres coneixements … i…. Ho hem fet bastant bé!!

SOM UNS  KRAKS!!

I ha plogut…què podem fer? Agafar els globus dels experiments i jugar.

Passeu i mireu!! (clic sobre la foto)

Bon cap de setmana

ELS MICROESPAIS A P3

Share

Els infants del parvulari del Roure, quan arriben a la classe, es troben l’espai preparat amb activitats i provocacions que els conviden a l’aprenentatge, a la comunicació i a la investigació.

Els microespais estan dissenyats per fomentar l’auto-aprenentatge sense l’assistència i la supervisió constant de l’adult.