ELS NOSTRES PRINCIPIS I EL SUPORT CONDUCTUAL
-
- Convivència, tolerància, diàleg, respecte, solidaritat…
- Educació de les emocions i els sentiments: gestió dels conflictes.
- Respecte i conservació de l’entorn.
- Responsabilitat, esforç i autonomia.
- Cooperació i treball en equip.
OBJECTIUS
-
- Dissenyar expectatives socials positives per aconseguir un entorn d’aprenentatge efectiu.
- Aconseguir una bona convivència, educant en els valors i les emocions.
- Augmentar l’autonomia personal dels nostres alumnes.
- Millorar els resultats educatius.
- Implicar les famílies, l’entorn, les institucions… en el procés.
EXPECTATIVES I SUBEXPECTATIVES PROPOSADES PER AQUEST CURS
-
- Expectativa: Em comunico bé.
- Subexpectatives: Demano bé les coses, demano ajuda, escolto la mestra i els companys i companyes, parlo correctament i sense cridar i espero el meu torn.
- Expectativa: Em valoro a mi mateix i als altres.
- Subexpectatives: Sóc amable, comparteixo el material i l’espai, respecto el treball i les idees dels altres i ajudo els acompanys.
- Expectativa: M’esforço i aprenc.
- Subexpectatives: Faig bé la feina, participo, segueixo les instruccions..
- Expectativa: Respecto l’entorn.
- Subexpectatives: Tinc cura del material i l’endreço, tinc cura del mobiliari i les instal.lacions, mantinc l’espai net.
- Expectativa: Em comunico bé.
COM HO FEM?
-
- Modelatge per part del mestre/ la mestra.
- Rol playing per part dels alumnes.
- Pràctica durant tot l’horari escolar.
- Pre correcció en contextos naturals.
- Supervisió directa per part de tota la comunitat educativa.