Contes digitals a 6è

Share

L’alumnat de 6è ha estat treballant en la creació de contes digitals durant l’estona d’educació visual.

Tot i que no hem tingut tot el temps que voldríem per editar i perfeccionar els nostres contes. El resultat és ben interessant!

Us deixem els 8 contes que han creat els nois i noies de la classe!

Esperem que us agradin!

Cream and Brown Hand Drawn English Class Education Presentation de Noemí Ruiz

Quins efectes provoquen els videojocs en les funcions cognitives de l’alumnat?

Share

Activen els neurotransmissors encarregats de l’atenció, l’aprenentatge i la memòria.

Llavors, si l’atenció, la memòria i l’aprenentatge es posen en marxa, quin problema hi ha?

La qüestió està en el fet que aquests neurotransmissors activen també el desig de repetir l’acció que ens ha portat a la recompensa i quan aquest desig es descontrola s’arriba a l’addicció.

– El cervell dels nens i de les nenes sap el que més plaer li produeix.
– Sap diferenciar la quantitat d’estímuls/recompenses que obté quan juga de quan està a classe fent, per exemple, una suma portant-ne.

– Resultat: no es pot competir contra això i l’escola perd significativitat.

L’aprenentatge, memòria i l’atenció que s’aconsegueix jugant difícilment es podrà assolir en situacions quotidianes i a l’escola.

Conclusió: l’alumnat s’avorrirà de manera soporífera!

En un altre article parlarem de la influència que pot tenir, per exemple, amb l’agressivitat, comportament, etc.

Projecte artistes: Dalí a 6è

Share

A 6è estem treballant el projecte dels artistes i aquest any el nostre protagonista és el nostre veí Dalí.

Aquí estem capficats intentant donar el millor de nosaltres.

Passeu i mireu (clic sobre la foto):

Però també ens ho passem bé imitant les seves cares tan populars:

Experiments Science: Properties of materials

Share

A Science els alumnes de 4t estem treballant els materials i les seves propietats. Hem fet hipòtesis sobre la impermabilitat de diferents materials, la capacitat d’absorbència de diferents papers i la seva resistència. Després ho hem comprovat amb experiments. Ens ha sorprés l’alta resistència de la cartolina i el seu nom en anglès ,que és “sugar paper” i això que no és comestible! També ens hem preguntat perquè un foli sembla impermeable si el tensem sobre un got. En el debat hem arribat a la conclusió que és perquè té una alta densitat i això fa que li costi a l’aigua traspassar-lo, però que no és impermeable.

COVID, abstènia primaveral i ganes de jugar.

Share

Quines ganes de passar-ho bé, de respirar, d’abraçar tenen!!! La primavera ha fet acte de presència. Això sumat a la llarga pandèmia amb les mesures preventives s’està fent llarg. Estarem fent costat als canvis d’humor, frustracions, etc. i vetllarem per l’estat emocional de prop. Donem un quart de volta més a l’educació emocional!

Carnaval i pregó de 6è

Share

Hola famílies!! 👋👋

Ja és aquí, ja ha arribat,

la reina Carnestoltes aquí amb tots nosaltres està!! ✨🎉🎊

I aquí podeu veure la gran festa que es va “muntar” i el pregó que vam crear.

Vam haver-hi moooolts i mooolts nervis!! Però que bé que ens ho vam passar i amb disfressa tot va encarrilat!!

Cliqueu sobre la foto i gaudiu (fotos, vídeos… tenim de tot)

Gràcies Reina Carnestoltes per fer-ho taaaan fàcil!!

A continuació, també trobareu les fotos de l’exposició del conte en castellano de Hans Christian Andersen!!

Una sessió d’Ed. Física amb 6è

Share

Hola famílies!! 👋😉
Bon any a tots/es!! 🍇

Ha començat nou trimestre  i ja tenim nova sessió 📸 fotogràfica del grup de 6è😉 .
Aquesta vegada són fotos fent Ed. Física jugant a Kho-Kho (joc molt divertit), encerta el con i el joc de les 10 passades.
Aquesta vegada he intentat fer “menys” fotos!!Gràcies a tots i totes per tot!!  💪
📎  Fotos