Menjador escolar

chef-con-la-carta-menu
El servei de menjador té per finalitat oferir a les families i els alumnes de l’escola, un espai
i un temps per a gaudir socialment de l’acte quotidià de menjar, donant la possibilitat de
combinar responsabilitats familiars i laborals, tot cuidant els aspectes nutricionals i educatius
dels nens, dins el temps del menjador escolar.

Els dinars es preparen diàriament al nostre centre per personal qualificat.
També comptem amb monitors especialitzats que estimulen el joc i cuiden dels nens en diferents horaris.

Pretén aconseguir també els següents objectius:

• Àmbit nutritiu:
    • Cobrir els requeriments nutricionals.
    • Oferir una dieta equilibrada a les necessitats individuals i col·lectives.
    • Oferir productes i plats del nostre entorn i de temporada.
  • Àmbit educatiu:
    • Desenvolupar actituds de valoració de l’acte de menjar com a element de salut.
    • Fomentar hàbits correctes a la taula.
    • Assolir hàbits d’higiene i ordre.
    • Incorporar hàbits de convivència.
    • Desenvolupar actituds i hàbits de participació responsable.
    • Considerar el menjador com un espai d’aprenentatge.
  • Àmbit ambiental:
    • Disposar un entorn agradable i acollidor.
    • Aconseguir que l’acte de menjar sigui un moment social i individual agradable.
    • Valorar el temps del dinar com un moment comunicatiu.

Aquest servei funciona durant tots els dies lectius a partir del mateix dia d’inici del curs escolar, tant de forma fixa com esporàdica.

Els alumnes de P3, durant els dies d’adaptació, no faran ús d’aquest servei.

Pagament:

• Els/les alumnes que es quedin a dinar de manera fixa faran el pagament per domiciliació bancària.
  • Aquells que ho facin esporàdicament també podran fer servir aquesta forma de pagament bancària si ho desitgen.

Informes:

La informació a les famílies referent a l’estona de menjador (àpats, migdiada, deposicions, actituds…) es portarà a terme de la següent manera:

• P3: Informe diari
  • P4 i P5: Informe quinzenal
  • Primària. Informe trimestral

Material necessari:

Els alumnes que en facin ús del servei de menjador hauran de portar el material següent:

• Bata específica pel menjador amb el nom del nen/a.
  • Necesser amb nansa per penjar amb pasta i raspall de dents, pinta o raspall de cabell i una ampolla petita de plàstic amb colònia fresca.

-La inscripció de forma esporàdica podeu fer-la a través del mòbil que teniu al final de la pàgina.

-Cal que aviseu a la coordinadora del menjador en cas que un/a alumne/a fix no en faci ús per malaltia.

Telèfon del Servei de Menjador: 628145529 (Sònia, coordinadora del menjador)