14. Com es fan les entrades i sortides de l’escola?

Els alumnes d’Educació Infantil (excepte els primers dies d’adaptació dels alumnes d’I3) s’acompanyen fins a la porta de fusta i des d’allà entren sols fins a la seva aula. A les 12:30 h i a les 16:30 h es recullen a la mateixa porta de la classe.  El procediment en els dies de pluja és el mateix.

Els alumnes de primària entren sols i pugen directament a l’aula. Cicle inicial entra per la porta principal i cicle mitjà i superior per la porta petita de ferro. És la mateixa porta que es fa servir quan s’utilitza el servei d’acollida. A les 12:30 h i a les 16:30 h es recullen a la pista del pati de l’escola i a la seva fila corresponent. Els dies de pluja s’acompanyen i es recullen al porxo d’entrada a l’escola (recomanem que no entrin els paraigües a l’escola).

Només els alumnes de 3r a 6è de primària poden sortir sols de l’escola durant tot el curs sempre que tinguin autorització de la família.