15. Quin material han de portar a l’escola?

Educació Infantil

Bata cordada al davant amb punys de goma i botons grans (pels més petits), ampolla d’aigua marcada amb el nom, tovalló de roba, bossa de roba petita per l’esmorzar, jaqueta, capsa de mocadors i tovalloletes petites, muda completa pels alumnes d’I3 dins d’una bossa gran de roba, motxilla de roba i indumentària per Psicomotricitat (xandall, vambes amb velcro i mitjons antilliscants marcats amb el nom i cognoms (en una bossa per posar-se abans de l’activitat).

Educació Primària

Bata només per fer plàstica, motxilla sense rodes, capsa de mocadors i tovalloletes humides (només a CI) i indumentària per educació física (xandall, vambes necesser amb pinta, colònia de plàstic, tovallola petita i samarreta per canviar-se) i unes altres vambes tipus xineses sense cordons i marcades amb el nom, que es posaran abans d’entrar al gimnàs (se les enduran a casa per rentar al final del trimestre).