TREBALL A L’HORT DE L’ESCOLA

Els nens i les nenes de quart us volem ensenyar el treball que hem fet al voltant de l’hort escolar durant el primer trimestre. Primer de tot el vam posar en condicions, vam passar el motoaixada, vam sembrar lleguminoses (pèsols, faves i guixes) comercials i del refugi de llavors de la Noguera per tal de poder comparar com creixerien. Després també vam plantar calèndules. Vam decidir que més endavant faríem un “ESTIMAOCELLS” perquè volem ser amics dels ocells i no els volem espantar. També vam endur-nos com a detall un test amb llavors de calèndula que vam sembrar. Estem contentes i contents del treball que estem fent, ens estem convertint en autèntics hortolans i hortolanes!