REPTE D’EMPRENEDORIA a sisè

Hola, famílies! Us fem cinc cèntims del treball fet a emprenedoria aquest primer trimestre amb l’alumnat de sisè. Vam començar fent un taller de cistelleria amb vímet, vam necessitar molta paciència però finalment vam acabar amb el cistell ben trenat. Després vam elaborar sabó de casa i espelmes aromàtiques.

Per últim, vam fer els preparatius per anar a vendre els nostres productes a la Fira de Santa Llúcia que se celebra anualment a Balaguer i en la qual hi participem des del Repte d’Emprenedoria. Abans, però, vam realitzar uns tallers compartits amb les famílies en els quals vam acabar d’elaborar més productes per posar a la venda a la parada de la fira. És bonic dur a terme aquests tallers i veure com, d’una manera col·laborativa, família i escola treballem plegats.