L’ALUMNAT DE CICLE MITJÀ VISITA EL CENTRE D’INTERPRETACIÓ DE L’OR DEL SEGRE!

El passat divendres dia 30 de setembre, l’alumnat de cicle mitjà va anar al Centre d’Interpretació de l’or del Segre per realitzar l’activitat inicial del projecte dels animals vertebrats.

L’activitat que va realitzar va ser “Descobrim el riu i la bultra”. Aquesta activitat pretenia treballar els animals vertebrats que viuen al nostre entorn, així com el fet de conscienciar sobre tenir cura del nostre riu i de la natura.

A més, l’alumnat va realitzar una mandala amb elements naturals de la tardor.

A continuació, us adjuntem les fotografies de la sortida. Esperem que us agradin molt!