VISITA DEL CONSELLER D’EDUCACIÓ

Avui hem rebut la visita a l’escola de l’Hble Conseller d’Educació, el Sr.Josep Bargalló. Ha vingut per explicar-nos juntament amb l’Alcalde que el Conveni per a la construcció de la segona fase de l’edifici ja està tancat i només cal que passi alguns processos propis de l’Administració per a poder-lo signar, cosa que es farà en un termini màxim de dos mesos. Un cop signat ja es podrà licitar el projecte i  l’obra i començar. Tindrem l’oportunitat de participar en el projecte de construcció per adaptar-lo a les necessitats de la nostra escola i projecte educatiu.
És una gran notícia que esperem que us alegri tant com a nosaltres!