VISITA A RUFEA, LLEIDA

Aquesta setmana els delegats i delegades d’aula i de l’Assemblea Verda de tota l’escola hem realitzat una  Visita a l’explotació Agrícola “Del tros a la llar” de la partida de Rufea, a Lleida. Aquesta sortida s’ha fet dins el marc del Programa Escolar de fruites i hortalisses i de llet de la Generalitat de Catalunya al qual, com a escola verda i sostenible, hi estem adherits. L‘objectiu de la sortida és el de promoure entre els infants una alimentació saludable, equilibrada i sostenible. Va resultar una activitat molt agradable i enriquidora! I el temps ens va acompanyar!