VISITA A L’AJUNTAMENT DE BALAGUER I AL MUSEU LA NOGUERA

El passat divendres 24 de gener, els i les alumnes de Cicle Inicial de l’escola Mont-roig vam fer una altra sortida per Balaguer, en relació al projecte de la ciutat de Balaguer que estem realitzant.

En aquest cas vam visitar l’ajuntament, vam poder parlar amb el Paer en Cap de Balaguer, ens va resoldre alguns dubtes que teníem sobre la nostra ciutat i ens va ensenyar el seu despatx. Tot seguit vam anar al museu la Noguera, de Balaguer on ens van explicar diferents aspectes molt interessants sobre Balaguer i la seva història. També vam poder veure objectes i imatges relacionades amb Balaguer.

Ens ho vam passar molt bé!