US DONEM LA BENVINGUDA AL NOU CURS!

Ja fa uns dies que la vida ha tornat a l’escola. Hem encetat un nou curs ple de canvis, de nous projectes i de recuperació d’aquelles activitats que vam haver de suprimir o reformular en els darrers temps. Desitgem tenir un curs tranquil, amb temps suficient per assaborir els retrobaments, volem  que tothom es senti bé a l’escola,  perquè és des del benestar que es pot conquerir l’aprenentatge, esperem recuperar l’esperit comunitari i els espais de trobada. Que no se’ns acabi el cel ni les ganes de volar!