TALLERS ADREÇATS A LES FAMÍLIES ESCOLA MONT-ROIG.

“Les famílies s‘han aplegat conjuntament amb els seus fills i filles
per compartir el treball que es fa al centre
en el marc del repte d’Emprenedoria”

Una de les activitats a nivell municipal en què participa l’escola Mont-roig és la Fira de Santa Llúcia que se celebra cada any a Balaguer i que enguany tindrà lloc el dia 7 de desembre pels carrers i places del nucli antic. En ella l’escola munta una paradeta on es posen a la venda els productes que es van elaborant dins el repte d’emprenedoria treballat al cicle superior.
Amb la finalitat de tenir productes en quantitat considerable per posar a la parada es van organitzar, al llarg de la setmana passada, uns tallers compartits amb l’alumnat de cinquè i sisè i llurs famílies. En aquests tallers es van elaborar productes com espelmes aromàtiques, sabó de casa, sals de bany, bosses de lavanda, sabó líquid i condiments per a la cuina, tots ells relacionats amb les plantes aromàtiques i medicinals del jardí de l’escola que constitueixen l’eix vertebrador del repte d’emprenedoria.

El repte d’emprenedoria de l’escola Mont-roig té 3 línies de treball: aromes, remeis i condiments. En ell es fomenta la creativitat, imaginant i convertint les idees dels nens i nenes en accions. Es tracta d’anar desenvolupant, pas a pas, el procés que suposa la creació d’una minicooperativa: cultiu, recol•lecció i assecatge de plantes, disseny de logotips, elaboració de productes, etiquetatge, venda, comptabilitat, màrqueting.

Cliqueu damunt de la imatge per veure les fotografies