TALLER DE LLENGUA CATALANA

Un curs més hem continuat oferint un espai de relació i d’aprenentatge de la llengua catalana per a mares i pares amb l’objectiu de promoure l’ús social de la llengua catalana, facilitar el seguiment de les tasques educatives dels seus fills i la participació activa de les famílies a l’escola.

La persona encarregada de dur a terme el taller ha estat l’Angelina Subirada, padrina de la Berta, que voluntàriament ha dedicat una tarda setmanal, en horari escolar, a apropar de manera pràctica i amena la llengua catalana  a la desena de mares que hi han assistit. Així mateix, també han participat en la celebració de festes escolars com el Dia Escolar de la No violència I la Pau.

Per raons prou conegudes, la durada del taller ha estat curta però agraïm, tant a l’Angelina com a les mares participants, haver-lo fet possible.