Servei de préstec a la biblioteca de l’escola

Aquesta setmana la biblioteca de l’escola ha reobert les seves portes perquè tot l’alumnat, des de EI 5 fins a 6è, pugui anar-hi cada setmana i agafar en préstec alguns dels molts llibres i revistes dels que disposem. Amb aquesta iniciativa farem dels nostres infants uns grans lectors i lectores. Aquesta activitat es pot dur a terme gràcies a les famílies que s’han ofert voluntàries per ser els nostres bibliotecaris i bibliotecàries.

A més a més, ara ja podeu consultar des de casa els llibres dels que disposa la biblioteca de l’escola, tan sols cal clicar sobre la imatge de l’Epergam i us donarà accés al buscador de la nostra biblioteca. Aquest enllaç el podeu trobar a la  web de l’escola, a la part esquerra. Esperem que us sigui força útil.