PRIMER CARNAVAL DE BARRI!!

La Llar d’infants “Patufet”, l’Escola d’educació especial “L’Estel” i l’escola d’infantil i  primària “Mont-roig” van compartir la tarda del Carnaval.

La celebració de la Festa de carnaval va ser l’excusa perfecta per compartir una estona de gresca entre les comunitats educatives dels tres centres que es troben relativament propers.

La valoració positiva en d’altres activitats organitzades conjuntament, especialment la commemoració del DENIP, ha portat els centres  a compartir també aquesta celebració, tenyint de colors els carrers del voltant de la plaça Lope de Vega en una gran desfilada acompanyada per la percussió del grup BATUKAPUM de l’Estel i La PATAKADA de l´Escola Municipal de Música.

La rua i cercavila va acabar a la zona exterior del Molí de l’ Esquerrà amb el “Discurs” de la Reina Carnestoltes presentada per l´alumnat de sisè i amb la interpretació de cançons i ritmes de barri.

Una gran festa, compartida en comunitat , de barri i amb la participació de petits i grans.

Cliqueu damunt de la imatge per a veure les fotografies

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *