L’ESCOLA MONT-ROIG CELEBRA LA CASTANYADA

L’alumnat de l’Escola Mont-roig ha celebrat un any més la popular festa de la Castanyada. Tot l’alumnat del centre, més de 350 nens i nenes, ha gaudit participant en l’elaboració de panellets.  Els infants més petits s’ho han passat d’allò més bé,  rebent la visita de la Sra.Castanyera que els ha explicat un conte. A la tarda  tots plegats, alumnes, mestres i famílies, hem compartit cançons, danses i berenar – castanyes, panellets i pastissos – elaborats per  pares , mares i el propi alumnat. Una festa genial!

Cliqueu damunt la imatge per a veure les fotografies