L’ESCOLA CELEBRA EL DENIP

El passat dia 30 de gener, a l’escola vam celebrar el DENIP, el Dia Escolar de la No Violència I la Pau.

Per fer-ho, ens vam organitzar en grups internivell amb alumnat des de P3 fins a 6è. Cada grup internivell va visitar un espai de la nostra ciutat: les residències geriàtriques de Sant Domènec i Comtes d’Urgell, el Centres Cívic de l’Eixample (antic Casal d’ Avis), l’escola i el taller de l’associació Estel, les llars d’infants Putxinel·lis i El Patufet i les escoles Gaspar de Portolà i Àngel Guimerà.

Un cop a cada espai, els nens i nenes de Cicle Superior van explicar els personatges i l’organització de pau que havien treballat a l’escola els dies previs: Nelson Mandela, Martin Luther King, Teresa Calcuta i la Creu Roja, tots ells/es reconeguts amb un Premi Nobel de la Pau. Posteriorment, van cantar i ballar plegats diverses cançons de pau. Per acabar, vam intercanviar les gotes amb desitjos i vam crear tots junts una pluja de pau.

A la tarda, ens vam reunir tota l’escola al pati, on els/les alumnes de 6è ens van llegir el Manifest de la Pau.

Cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotografies.