L’AQUARI DE L’ESCOLA

A l’escola hem muntat un aquari. L’alumnat de  P5, amb la  col·laboració del Daby (un alumne de sisè) hem participat activament en aquesta activitat. Quan fèiem P3 vam treballar el projecte dels peixos i això ens ha motivat molt en la tasca que hem realitzat aquests dies en relació a l’aquari.

Primer vam col·laborar en la posada en marxa de la peixera netejant les pedres i els elements que s’havien de posar a dintre. També vam ajudar a escollir els peixos que s’havien de comprar.

Finalment, vam consensuar unes normes en relació a l’aquari que vam anar a portar i a presentar a la resta de l’alumnat de l’escola.

Realment  és  molt  relaxant  mirar-lo; sovint els  i  les alumnes,  quan passen  per  la  seva vora, es queden tranquils/es observant els petits peixets que hi ha. Esperem gaudir-ne molt de temps.

Cliqueu a damunt de la imatge per veure més fotos.