L’ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR VISITA EL PLA D’ALMATÀ I EL CASTELL FORMÓS

El dia 17, 18 i 19 de febrer, l’alumnat de Cicle Superior vam anar al Pla d’Almatà i al Castell Formós continuant amb el projecte interdisciplinar que estem realitzant sobre l’Edat Mitjana.

Al Pla d’Almatà, vam situar l’antiga ciutat de Madina Balagí i vam trepitjar les cases d’aquells temps, tot observant l’estructura que tenien.  A més a més, hi vam representar una petita obra de teatre que vam preparar a classe. Després vam esmorzar i seguidament vam fer la segona part de la sortida, que consistia en visitar el Castell Formós.

Allí vam conèixer la història de qui hi va viure i vam fer un joc, que ens va agradar molt.