L’ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR GAUDEIX DE LES ESTADES EDUCATIVES A OLOT

La darrera setmana de març l’alumnat de cicle superior va dur a terme les estades educatives al Camp d’Aprenentatge de La Garrotxa (Olot). Allà va poder compartir moments i relacionar-se amb els companys/es i mestres en un àmbit diferent a l’habitual.

Vam aprendre un munt de coses sobre volcans. Vam fer una visita guiada per la ciutat medieval de Besalú, vam visitar la Cooperativa de iogurts La Fageda, vam endinsar-nos a la Fageda d’en Jordà on vam fer-nos un bany de bosc i vam recitar el poema d’en Maragall (llàstima que els de sisè els va ploure i van haver de fer l’activitat a l’alberg). També vam passejar fins al volcà Croscat des d’on vam poder analitzar les seves parts i els diferents  tipus de materials volcànics. Vam gaudir d’un bon dinar al Restaurant Can Xel. Vam visitar el nou Espai Cràter que combina tecnologia punta amb aprenentatges sobre el món dels volcans i, per acabar, vam anar a Castellfollit de la Roca on vam poder prendre consciència dels efectes de la lava i dels usos del basalt.

No hi podia faltar una sessió disco així com un pica-pica de comiat. Vam passar uns dies inoblidables que ben segur guardarem en la nostra memòria durant molt de temps!