L’ALUMNAT DE CICLE MITJÀ VA A CATALUNYA EN MINIATURA!

El passat divendres 27 d’octubre, l’alumnat de cicle mitjà va anar a Catalunya en miniatura.

Durant la visita els nens i les nenes van poder gaudir dels edificis més emblemàtics del nostre territori, van poder fer un passeig amb tren i van fer una activitat sobre les comarques en què havien de completar un mapa gegant sobre les comarques de Catalunya fent un joc de pistes amb els diferents edificis del circuit.

Va ser un gran dia ple de diversió i aprenentatges!😍

A continuació us enllacem les fotografies del dia. Feu clic a la imatge. Esperem que us agradin molt!