IV CONCURS DE SAMARRETES DE L’ESCOLA

El dimecres, dia 3 de maig de 2023, es van donar els premis del 4t Concurs de Disseny de Samarretes. El jurat estava format per representants de les famílies, del professorat i de l’equip directiu.

El jurat va acordar:

1r.- Valorar la qualitat de tots els dibuixos.

2n.- Fer una menció especial a la qualitat de l’obra presentada sota els pseudònim de “Geri” que corresponia a l’alumne Gerai Salazar Boldú i a qui se li va atorgar un segon premi.

3r.- Atorgar el premi del 4t Concurs de Disseny de Samarretes, al logo presentat sota el pseudònim de “Mimos”. El jurat va valorar la referència als elements naturals que identifiquen l’escola i que són centrals d’una escola per la sosteniblitat com la nostra. Hi apareix un gran cor que batega al ritme de la vida de l’escola, i al mig del qual hi surt el nom de la nostra escola. Tot plegat, es presenta amb un disseny molt atractiu i molt adequat per ser utilitzat com a logo. Un cop revisada la llista veiem que aquest pseudònim correspon a l’alumna de sisè Anna Mudra.

L’enhorabona! Ara només ens quedarà gaudir de la SAMARRETA!