FINALITZA LA PRIMERA FASE DEL PROCÉS DE PARTICIPACIÓ PER A LA CONSTRUCCIÓ DE L’ESCOLA.

La comunitat educativa de l’escola Mont-roig ha presentat el document d’Espais als Serveis Territorials perquè es puguin tenir en compte les nostres propostes de cara a la construcció del nou edifici.

El document ha estat fruit de les aportacions fetes des dels diferents sectors, alumnat, famílies i professorat i altre personal del centre. L’Ajuntament també ha donat el vist-i-plau a la proposta presentada.

Al llarg del procés s’ha realitzat una exposició per poder compartir les iniciatives presentades pels diferents sectors.

Donem les gràcies a tothom que hi ha volgut participar!