EXPOSICIÓ FOTOS DE DENÚNCIA

Arran de la visita del fotoperiodista balaguerí Carles Rabadà, vam endegar un taller de fotografia de denúncia amb l’alumnat de cicle superior. L’activitat va consistir en sortir a fer un tomb pels voltants de l’escola i fotografiar tot allò que mostrava que darrere seu s’hi entreveia una actitud poc respectuosa amb el medi ambient i l’entorn escolar. D’aquesta manera vam obtenir imatges de deixalles acumulades, mobiliari urbà malmès, caques de gos no recollides, voreres sense algunes rajoles, etc. Seguidament vam editar aquestes imatges amb l’aplicació “canva” i hi vam afegir un missatge o eslògan. Finalment, vam fer una exposició dels productes finals amb la idea de sensibilitzar la comunitat educativa i la ciutadania de Balaguer.