EXPOSICIÓ DE LAPBOOKS

Com a producte final del Projecte Terra que hem treballat durant la primera meitat del curs, cada alumne/a de cicle superior ha elaborat un “lapbook”.

Aquest lapbook havia de recollir els continguts de les diferents bases d’orientació treballats a classe per a poder, així, fer una bona exposició oral davant dels seus companys/es.

Els resultats han estat espectaculars i per a compartir-los amb totes les famílies, la tarda del dijous 10 de març, es va muntar una exposició al pati de l’escola oberta a tothom.