Els/les alumnes de Cicle Mitjà C aprenen de manera vivencial

Els nens i nenes de Cicle Mitjà C, hem treballat les mesures de capacitat de manera vivencial fent hipòtesi inicials sobre la quantitat d’aigua que hi cap al recipient en relació del seu volum i, posteriorment, també s’han realitzat les comprovacions corresponents. Així, s’ha treballat la capacitat de cada objecte en relació al seu volum fent servir les ampolles que els propis infants van portar a l’escola. D’aquesta manera, hem aprofitat els recursos de l’entorn per tal de fer que l’aprenentatge dels nens i de les nens sigui més significatiu.