Diada de Sant Jordi

A l’escola ens agrada celebrar aquesta Diada, i ho fem realitzant diferents activitats. Dilluns els nens i nenes d’educació infantil i cicle inicial vam anar a la plaça Mercadal, on vam poder gaudir d’una obra de teatre. D’altra banda, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam anar al Centre Cívic, on també es va escenificar una obra, mitjançant el programa Autors a les Aules ofert pel Departament de Cultura.

El dimarts tota l’escola vam sortir per Balaguer a veure les parades de llibres i roses que hi havia per la ciutat, on vam poder comprar un conte o llibre per a cada classe. Al mateix temps, l’alumnat de cicle mitjà i cicle superior vam gaudir d’una obra de teatre a la plaça Mercadal.

Per la tarda, a l’escola vam celebrar la Marató de Contes, on tots els infants des d’I3 fins a 3r, vam gaudir de la representació de diferents contes, que van preparar algunes famílies de l’escola amb molt d’entusiasme. I l’alumnat de 4t, 5è i 6è vam realitzar una gimcana literària, la qual girava al voltant de Sant Jordi.

Volem agrair especialment a totes les famílies que van col.laborar en la Marató de Contes, sense vosaltres no seria possible!

L’escola va participar en el IX Concurs comarcal de punts de llibre de La Noguera, en el qual han sortit guanyadores dues alumnes de 4t, la Nadia Cases Barra i la Hiba Jelloun, a les quals volem felicitar.

Si voleu veure les fotografies, cliqueu a les imatges següents:

TEATRE I PARADES                    MARATÓ DE CONTES              GIMCANA LITERÀRIA