DEMÀ, DIA 20 DE NOVEMBRE, ÉS EL DIA INTERNACIONAL DELS DRETS DELS INFANTS

L’any 1959 les Nacions unides van aprovar la Declaració Universal dels Drets de l’Infant i posteriorment el 1989 la Convenció sobre els Drets dels Infants.

En els dos textos s’expressa la voluntat d’aconseguir que la humanitat doni als infants el millor d’ella mateixa. Queda molt camí per recórrer i un primer pas és el d’ajudar l’alumnat a prendre consciència dels seus drets. Per tal de treballar-ho a l’escola, al llarg d’aquesta setmana, l’alumnat ha reflexionat sobre els mateixos i ha elaborat una xapa per commemorar una data tan assenyalada. La música que ens acompanya a les entrades i les sortides també s’inspirava en la mateixa temàtica.

Tant de bo a cada casa i a cada racó del planeta els infants trobin, cada cop més,  protecció, estimació i totes les seves necessitats cobertes.