COSMOCAIXA 5è

El dilluns 22 de maig l’alumnat de cinquè vam fer la darrera sortida del curs. Va ser tot un homenatge a la ciència, doncs vam visitar el Museu de la Ciència CosmoCaixa de Barcelona.

A l’arribada ens va rebre una fina i desitjada pluja, així que vam esmorzar aixoplugats a la gran plaça de la Ciència. Ràpidament ens vam traslladar a la Sala Univers per fer-hi una primera visita, doncs a les 12:00 havíem de ser a la sala “Creactivity” per realitzar el taller “Circuits electrònics i molt més”. En aquest taller l’alumnat es va dividir en 6 grups de treball i cadascun va construir i presentar el projecte que va dur a terme.

A continuació ens vam dirigir a la zona de pícnic on, ben entaulats, vam compartir un bon dinar de germanor. Per cert, molt ben acompanyats per una bandada de coloms.

Tot seguit vam tornar a la Sala Univers on l’alumnat, de manera lliure, va gaudir del bosc inundat, dels espais per experimentar i de diferents  exposicions, com la ciència de Pixar o Restes i Rastres.

Va ser una experiència molt enriquidora que tal vegada necessiti una segona part.