CONCURS DE DISSENY DE SAMARRETES

El passat dilluns, dia 9 de maig, es va reunir el Jurat per valorar les propostes presentades per l’alumnat de sisè i escollir la que s’estamparà a la samarreta d’aquest curs.

Ens consta que el Jurat format per membres de l’AMPA, mestres i la il·lustradora Natasha Domanova va tenir moltíssimes dificultats per emetre un veredicte. Segons el jurat hi havia diferents obres mereixedores del premi i es va haver de votar per arribar a la decisió final. Els resultats van ser molt ajustats.

Haurem d’esperar fins el proper divendres, dia 20, per saber quina alumna o alumne ha acabat sent el guardonat. L’enhorabona a tothom per endavant.