COMENCEM ELS ENGLISH CORNERS

Durant el primer trimestre l’alumnat de Cicle Superior ha iniciat els English Corners. Aquest és un treball per racons, el qual duem a terme a l’àrea d’anglès, i que ens permet treballar de forma activa els diferents sabers. D’aquesta manera, setmanalment cada grup d’alumnes es situa en un racó de treball on troba una activitat a realitzar.

Els racons o corners realitzats són: Listening, Reading, Speaking and Writing. En cada un d’ells treballem una habilitat comunicativa diferent: comprensió oral, comprensió escrita, expressió oral i expressió escrita.

Alguns exemples d’activitats dutes a terme fins ara han estat: jocs de cartes sobre vocabulari, escriptura de frases de diferents nivells de dificultat, audició i lectura de contes amb el portàtil, jocs de taula sobre aspectes gramaticals, etc.

Podeu veure’n algunes fotografies als següents enllaços.