CICLE SUPERIOR: PRESENTACIÓ ORIGINAL DINS DEL REPTE DE COMUNICACIÓ DIGITAL

Dins del Repte de Comunicació Digital en anglès, l’alumnat de Cicle Superior va elaborar presentacions personals per tal de donar-se a conèixer a la resta d’infants de l’escola.

La idea va sorgir arran d’un problema que vam plantejar: què podem fer per conèixer millor els nens i nenes d’altres classes, alhora que ells també ens coneguin a nosaltres? Després de debatre-ho tots junts, vam trobar la solució i la vam dur a terme. L’eina utilitzada va ser el Chatterpix i les presentacions les vam fer amb tauletes electròniques.

Esperem que us agradin els vídeos i sobretot que us ajudin a conèixer més coses sobre nosaltres.