CERTAMEN LITERARI SANT JORDI

Un total de deu alumnes de cinquè van participar al Certamen Literari de Sant Jordi que organitza anualment la regidoria d’Educació de la Paeria de Balaguer i el CRP de la Noguera. Els seus objectius són els de potenciar el català escrit i donar a conèixer els futurs valors literaris, així com donar relleu a la festivitat i Diada de Sant Jordi.

La final va tenir lloc dijous dia 31 de març de forma presencial al casal Lapallavacara de Balaguer. Els nens i nenes van poder escollir entre dos temes principals, i cada tema incloïa un conjunt de paraules clau que havien de ser incloses en el text redactat.

Una experiència enriquidora!