CELEBREM SANT JORDI

El passat divendres 22 d’abril vam celebrar la Diada de Sant Jordi. Durant el matí l’alumnat de l’escola van anar a passejar i es van acostar a les llibreries de Balaguer per tal d’escollir i adquirir un llibre d’aula.

A la tarda, l’alumnat d’Educació Infantil i els cursos de 1r, 2n i 3r van poder gaudir de la tradicional Marató de Contes que hem reprès aquest curs, gràcies a la participació de les famílies dels infants del centre. Paral·lelament, l’alumnat de 4t i 5è van participar en la gimcana literària dinamitzada pels nens i nenes de 6è curs.

Dins de les celebracions d’aquesta festa catalana també vam incloure la visita de l’escriptor Josep Vallverdú a l’alumnat de Cicle Mitjà el dimecres 20 d’abril.

Poc a poc anem reprenent la normalitat i les festes escolars.