CELEBREM SANT JORDI 2021

Aquest curs hem celebrat Sant Jordi realitzant  diferents activitats en els cicles i des dels grups estables. Ens hem apropat a la literatura amb la  llegenda de Sant Jordi i l´obra d´Enric Larreula;  a l´art amb els tallers de màscares, de papiroflèxia i les manualitats de Sant Jordi; a la dansa i la música amb el ball d´”Un Drac Ferotge” i les cançons amb temática de Sant Jordi. Els infants han participat en el Certamen Literari (cicle superior), el concurs de Punts del Llibre (Educació infantil, cicle inicial i mitjà) i el Concurs de Dibuix per la samarreta del Mont-roig (sisè).  El dia 23 d´abril, l´alumnat d´infantil i cicle inicial van veure un espectacle de Sant Jordi al Parc de la Transsegre i els més grans van visitar les parades de la plaça Mercadal, escollint i comprant el llibre ideal per cada grup – classe.

Aquesta setmana hem pogut respirar l´ambient de Sant Jordi i de primavera!