CELEBREM LA SETMANA DEL CARNESTOLTES

La festa va començar el passat divendres quan la reina Carnestoltes va arribar a l’escola i ens va repartir les ordres per les diferents classes. Dilluns vam haver de venir amb un pentinat i maquillatge eixerits, dimarts vestits d’un sol color, dimecres amb roba d’esport, dijous amb roba i/o complements de pares i mares, i divendres amb un instrument per fer força gresca.

Per acabar la festa, el divendres a la tarda ens hem disfressat lliurement d’allò que més ens agrada i hem sortit pels carrers propers a l’escola fent una rua de Carnaval. S’hi han unit els nois i noies de l’escola de l’Estel, els quals ens han ajudat a animar amb ritme i música els carrers de Balaguer. Un cop reunits a la plaça Lope de Vega, l’alumnat de 6è B ens ha llegit el manifest de Carnestoltes.

Agraïm la participació a la festa durant tota la setmana i la presència de familiars i amics/gues al llarg de la rua.

Cliqueu sobre el programa per veure totes les fotografies de la festa.