CELEBREM LA CASTANYADA TOTS JUNTS I JUNTES

El passat dilluns 31 d’octubre, a l’escola vam celebrar la festa de la Castanyada. Després de tres anys, per fi vam tenir l’oportunitat de celebrar-la conjuntament amb les famílies i això va fer que fos tan especial per tots i totes.

Durant el matí, pels més xics de l’escola, vam tenir una visita molt esperada: La Castanyera i el Marrameu!!

I a la tarda, els grups d’Educació Infantil i Cicle Inicial van obrir l’espectacle a través de cançons i músiques de tardor. Seguidament, els nens i nenes de Cicle Mitjà ens van sorprendre enviant missatges al món i amb la cançó “Despertem el món” de Koers. L’alumnat de Cicle Superior van interpretar cançons actuals i van realitzar una actuació de percussió corporal. Finalment, vam ballar tots plegats La Galop, una dansa típica de la nostra ciutat.

Per acabar, no podia faltar la degustació dels panellets elaborats pels nens i nenes, així com de les castanyes que ens van preparar els pares i mares de l’AMPA.