CELEBREM LA CASTANYADA

El passat dimarts 31 d’octubre l’escola va celebrar la festa de la Castanyada.

Els preparatius van començar el dilluns al matí, quan els infants de I3, I4, I5, 1r, 2n i 3r van preparar els tradicionals panellets a les seves aules. El dimarts va ser el torn dels alumnes de 4t, 5è i 6è. Durant el matí, no va faltar la visita de la Castanyera i el Marrameu, els quals van dinamitzar la festa amb una actuació per als més menuts de l’escola.

A la tarda, juntament amb les famílies, vam gaudir de les actuacions de tot l’alumnat. Aquest any, els/les alumnes d’Educació Infantil i Cicle Mitjà ens van interpretar músiques de tardor i de Castanyada. Cicle Inicial i cinquè van ballar danses tradicionals catalanes. Cicle Superior va cantar unes havaneres. L’espectacle va arribar al seu final amb una percussió corporal de la cançó “Quan tot s’enlaira” de Txarango, en la qual va participar-hi tota la comunitat educativa.

A l’acabar les actuacions, vam poder degustar totes les elaboracions fetes pels infants i les famílies: les castanyes preparades per l’AFA, els panellets elaborats per l’alumnat i els dolços i pastissos que van aportar les famílies.

Des de l’escola volem agrair la col·laboració i el suport de l’AFA al llarg de la festa. Moltes gràcies!

No oblideu fer un cop d’ull a les fotografies clicant a la següent imatge.