CELEBREM EL NADAL, EL PLANETA, LES PERSONES I LA VIDA

El passat divendres 16 de desembre la comunitat educativa vam celebrar plegats el festival de Nadal de l’escola. Enguany l’espectacle es va desenvolupar al voltant dels ODS, els Objectius de Desenvolupament Sostenible, aprovats per l’ONU per tal de transformar el món abans de l’any 2030.

L’alumnat de 6è B va ser qui va presentar l’espectable, mentre que els nens i nenes de 4t es van encarregar de guiar-lo a través d’una teatralització on es tractaven els diferents objectius: des de la igualtat entre persones, la guerra, la cura del planeta i el mediambient, o bé les aliances entre països.

Enmig de les diferents escenes, van actuar els grups d’Infantil i Primària, ja sigui amb actuacions de música i dansa, o bé amb petites escenes de teatre i mímica.

A l’acabar vam poder gaudir d’un bon berenar a càrrec de l’AMPA de l’escola i sorteig de regals.

Cliqueu sobre la imatge per poder veure les fotografies del festival: