CELEBREM EL DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU

Des de l’escola Mont-roig ens hem sumat un any més a la celebració del Dia Escolar de la No-violència i la Pau.  Aquest curs no hem pogut visitar les llars d’infants, les residències d’avis , l’hospital ni cap altra escola, però igualment hem volgut tenir un gest d’aproximació cap a tots ells, fent-los arribar el vídeo enregistrat pels diferents grups estables cantant la cançó de Maria Jacobs “M’agrada tant fer-te feliç”. Aquesta cançó s’ha estat treballant des de l’àrea d’expressió artística i una de les activitats que més ha engrescat l’alumnat ha estat rebre la visita al pati de l’escola de la cantautora que la va escriure i composar. Per grups estables i guiats per la Maria Jacobs vam poder compartir lletra i coreografia el passat dilluns, dia 25 de gener. Per complementar l’enregistrament de la cançó cada infant ha elaborat un dibuix a partir de l’audició d’una peça musical on el protagonista era un fil que simbolitzava la pau que uneix tot l’alumnat de l’escola. Posteriorment s’han unit els dibuixos de tots els infants i s’han penjat a la tanca de l’escola per poder-los compartir amb les famílies. Des del Claustre de mestres es valora molt positivament, en un moment com l’actual, fer activitats que permetin treballar la gestió de les emocions i reforçar el sentiment de pertinença a l’escola i la idea que, malgrat tot, continuem units.
Finalment el divendres 29 es va convidar tot l’alumnat a assistir a l’escola amb una samarreta blanca, per commemorar aquesta diada.