CELEBREM EL DIA DE LES LLENGÜES MATERNES

El 21 de febrer es celebra el Dia Internacional de la Llengua Materna, declarat per l’UNESCO l’any 1999. La llengua materna, també anomenada llengua nadiua, primera llengua o llengua familiar és el primer idioma que aprenem.

A l’escola donem valor a totes les llengües que parlen els/les nostres alumnes. Per aquesta raó, al llarg de la setmana passada, a l’hora d’anglès vam crear “word clouds” o núvols de paraules a partir de la paraula preferida de cada u en la seva llengua materna.

Posteriorment les vam compartir i vam poder aprendre paraules noves en les llengües dels nostres companys/es.

Us en volem ensenyar alguns exemples.

CLASSE DE 1r

CLASSE DE 2n A