CELEBREM EL CARNAVAL !!!

La setmana passada l´escola Mont-roig va celebrar el Carnaval. Aquest curs el Rei Carnestoltes no ha pogut venir a la nostra escola per les mesures de seguretat de la COVID. Però ens va enviar un vídeo on ens explicava les ordres que volia que seguíssim i els seu desig que la festa fos present als diferents grups. I així ho vam fer: el dimarts vam pintar-nos la cara, el dimecres vam venir a l´escola amb pijama, el dijous vam portar una màscara decorada per nosaltres i el divendres vam fer molta música i sarau amb instruments de casa a l´hora de l´esbarjo.
A la tarda ens vam disfressar i vam fer una festa amb ball a la nostra classe. Ens vam fer una foto en un PHOTOCALL del CARNAVAL 2021 i vam berenar coca amb xocolata que ens va convidar l´AMPA. Què bo que estava!!!

Si cliqueu damunt de la mascareta veureu les fotos dels grups.