CDA TUIXENT CICLE MITJÀ

L’alumnat de cicle mitjà ha pogut gaudir durant 3 dies de les colònies amb el CdA de Tuixent. Han fet excursions a l’entorn proper anant a Els Planells i la ruta de Banseca. Han visitant  el museu de les Trementinàires i la gran tasca que van realitzar durant el segle XIX. Han visitat el Centre de Flora on han elaborat una pomada medicinal de calèndula. A més han experimentat la tècnica artística de la cianotípia. S’ho han passat molt bé i han gaudit molt de l’estada. Si voleu veure les imatges cliqueu a la imatge següent!

TUIXENT RECUPERA EL CAMP D'APRENENTATGE — Ajuntament de Josa i Tuixent

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>