L’alumnat de cicle mitjà ha pogut gaudir durant 3 dies de les colònies amb el CdA de Tuixent. Han fet excursions a l’entorn proper anant a Els Planells i la ruta de Banseca. Han visitant el museu de les Trementinàires i la gran tasca que van realitzar durant el segle XIX. Han visitat el Centre de Flora on han elaborat una pomada medicinal de calèndula. A més han experimentat la tècnica artística de la cianotípia. S’ho han passat molt bé i han gaudit molt de l’estada. Si voleu veure les imatges cliqueu a la imatge següent!


