ACTIVITATS DE FINAL DE TRIMESTRE

Aquests últims dies de trimestre, l’alumnat de l’escola ha estat d’allò més ocupat realitzant diverses activitats de Nadal.

Per començar, tots els infants des d’I3 fins a 6è van participar al Concurs del Dibuix de Nadal amb la temàtica “Aquest Nadal… implica’t amb els ODS”, organitzat pel Centre de Recursos Pedagògics de La Noguera.

El dilluns 11 de desembre els nens i nenes d’Infantil, Cicle Inicial i Tercer van descobrir la soca al turonet de l’escola, la qual han alimentat i cuidat molt bé tots aquests dies.

El dimarts 12, les classes de Cicle Inicial i Tercer van gaudir d’una activitat de contacontes amb el títol “Imaginari de Els Reixos de Nadal a Reixos Balaguer”.

El divendres 15 a la tarda, va tenir lloc la Festa de Nadal al pavelló Molí de l’Esquerrà, amb l’espectacle “El món de les nostres emocions”.

El dilluns 18 a la tarda, la Coral del Mont-roig ens ha ofert una cantada de nadales a l’escenari del pati.

El dilluns 18 i el dimarts 19 les diferents classes d’Infantil i Primària han anat a patinar a la pista sintètica de patinatge, a la Plaça Mercadal. Els més petits de l’escola també han entregat les cartes de Reis a les patgesses.

Finalment, el dia 20 l’alumnat d’Infantil, Cicle Inicial i tercer han fet cagar la soca i entre tots i totes hem compartit l’esmorzar que ens ha cagat. Al seu torn, les classes de quart i Cicle Superior han donat els regals que havin elaborat per a les seves amigues i amics invisibles. Seguidament, han gaudit junts de l’esmorzar de Nadal.

Amb totes aquestes activitats acabem el trimestre i aprofitem per desitjar-vos unes Bones Festes.

Ens retrobem el dilluns 8 de gener de 2024.