ENS SUMEM A LA MARATÓ DE TV3

L’escola i l’AMPA, un any més, sumem esforços per col·laborar amb la Marató de TV3, aquest any destinada a la Covid-19.

L’AMPA ens ha preparat un ball amb la cançó “Jerusalema” per començar a escalfar motors. Totes les aules ja estem ballant amb aquest ritme i en farem l’acta final el dia 18 de desembre.

Des de l’escola volem sumar kilòmetres i córrer per una bona causa. Ja fa uns dies que hem començat i tots plegats sumem les voltes que fem corrent a les pistes del pati. sabeu quantes voltes portem? I en volem fer MOLTÍSSIMES MÉS. El dia 18 de desembre els alumnes de 6è ens diran quants km equivalen el nombre de voltes que hem fet. ENDEVINEU QUANTS KM FAREM?

I com que tots i totes som molt conscients del què estem vivint, volem eliminar el virus Covid-19 que ens envoltem i junts ho intentarem. Voleu saber com?