VI CAMINADA SOLIDÀRIA

Ens hem superat i ho hem aconseguit. Hem gaudit  d’una jornada molt familiar, festiva i solidària per a la Marató de TV3.
Moltes gràcies a tothom!!
(cliqueu la imatge per veure tots els moments)

Xarxa de Transformació Educativa

La nostra escola avui ha iniciat la primera sessió territorial de la Xarxa de Transformació educativa.
Ens han presentat el programa que es durà a terme durant tot el curs i les activitats que haurem d’anar desenvolupant. És un espai d’intercanvi d’experiències entre les diferents escoles… Llegeix més»

PACTE (Acceleració de la transformació educativa/Eines per al canvi)

L’escola Lola Anglada  de Martorell hem entrat a formar part aquest curs 2021-2022 del programa d’innovació d’Acceleració de Transformació Educativa/Eines pel canvi (PAcTE/ExC) que impulsa la Direcció General d’innovació , Digitalització i Recerca Educativa des del Laboratori de Transformació Educativa.

EL CLAUSTRE DE L’ESCOLA LOLA ANGLADA REFLEXIONEM….

Hem plantejat les preguntes com a claustre ens hem reunit per equips i a posterior l’equip impulsor ha fet el recull de la reflexió.

VOLS LLEGIR L’ARTICLE?