Concert de Nadal 2020

Aquest curs hem fet un concert de Nadal molt especial i molt d’esforç  per poder arribar a totes les famílies. Hem treballat a cada classe la nostra cançó escollida pel grup classe i  hem fet una adaptació de la lletra entre tots junts, a posterior… Llegeix més»

Activitat de cloenda per la Marató

Tots els alumnes de l’escola hem ballat el ball que ha preparat l’AMPA per la Marató d’aquest curs.
Cadascú dels grups bombolles han preparat durant aquest temps el ball a les seves classes per poder ballar tots alhora el divendres 18 de desembre com acte de… Llegeix més»

Ho hem aconseguit!! – Marató 2020

La nostra participació a la Marató de TV3 2020 destinada a la Covid-19 ha estat excel·lent i junts ens hem superat!!
L’Escola i l’AMPA hem organitzat diferents activitats (córrer, caminar, ballar, venda de sabons i un mural) i els donatius recollits a l’escola, l’AMPA i a… Llegeix més»

Serem més forts!

Els mestres de la nostra escola us volem felicitar les festes de Nadal, volem transmetre molta força per continuar endavant i tots junts aconseguirem tots els nostres propòsits.
Gràcies per acompanyar-nos en el nostre camí

Recta final per a la Marató!!

L’escola i l’AMPA ens hem organitzat per a participar un any més a la Marató de TV3, aquest any destinada a la Covid-19 i hem organitzat diferents activitats. Tots els alumnes i mestres de l’escola hem corregut al voltant de les pistes del pati per… Llegeix més»

Gràcies a tots! Hem recollit 526 origamis

Un any més a l’escola hem participat a la campanya “1origami1euro“. Tothom ha treballat de valent i hem recollit 526 origamis. Entre tots hem aconseguit 526 origamis que equivalen a 526€ que la Mútua General de Catalunya donarà en benefici a la Marató de TV3 aquest any destinada a la Covid-19.

Moltíssimes gràcies a tots i totes per a participar-hi!!!

Cliqueu la imatge i veureu el resum del treball fet!

ENS SUMEM A LA MARATÓ DE TV3

L’escola i l’AMPA, un any més, sumem esforços per col·laborar amb la Marató de TV3, aquest any destinada a la Covid-19.
L’AMPA ens ha preparat un ball amb la cançó “Jerusalema” per començar a escalfar motors. Totes les aules ja estem ballant amb aquest ritme i… Llegeix més»

Moltes felicitats família Estruch!

L’Ona Estruch de 6èA i la Bruna Estruch de 4tB han estat finalistes del concurs de dibuix organitzat per l’editorial Salamandra per poder il·lustrar els capítols del llibre l’Inkabog que l’escriptora J.K.Rowling anava publicant setmana rere setmana entre el passat juny i juliol. Al concurs van participar-hi més de 2.000 nens i nenes.

La Bruna Estruch de 4tB de la nostra escola ha estat guanyadora i el seu dibuix ha estat publicat al llibre “L’Ickabog” de J.K.Rowling que sortirà a la venda la propera setmana.

Tota la família ja ha pogut explicar l’experiència a ràdio Martorell. Clica aquí per escoltar l’entrevista.

Moltíssimes felicitats Bruna per la feina i el premi aconseguit!!!